2010. május 31., hétfő

DragonForce

Az előbbiekben ha már a Brütal Legendről volt szó, azt is elmondom, én hogyan kerültem kapcsolatba a műfajjal.

Ez szintén egy játékhoz kötődik //hiába, én már csak ilyen vagyok //, név szerint Guitar Hero 3.

Az első olyan szám, ami a játékban komolyan kifogott rajtam medium szinten, az a Dragonforce - Trough The Fire And Flames c. szám volt. Volt olyan este, hogy egymás után max hangerőn vagy 10szer lejátszottam, minnél magasabb pontszámot remélve. (kb. ugyanennyiszer fel is szólt az alattunk lévő * banya, hogy halkabban már, ő pihenni akar.

A Guitar Hero lénye az, hogy adott sorrendben nyomjunk le egy a játékhoz készített gitáron, vagy kontrolleren bizonyos gombokat. Ezek általában igazodnak a zene ritmusához, és a nehézség dönti el hogy hány illetve milyen mennyiségű hangokat ad nekünk a gép. Easy szinten csak három gombot kell nyomogatni, és a hangjegyek lassan jönnek egymás után. Mediumon már négyféle gomb van, és gyorsabban követik egymást a hangok. Hardon már öt van, és megint gyorsulunk. Experten szintén 5 gomb, és nagyon gyorsan jönnek a hangjegyek.

Nos én először Mediumon vittem végig a játékot, és a végén amikor a bonusz szám jött, azaz a dragonforce kicsit hogy is mondjam, meglepődtem. Addig mindent elsőre megcsináltam, itt meg vért izzadtam, hogy ne utáljon ki a közönség a sok rontásért. Aki ismer tudja, hogy ha valami nem megy elsőre, csak azért is addig fogom csinálni amig menni nem fog. Így hát napokig tartó gyakorlás után sikerült a 98% át a hangjegyeknek eltaláni. Nos így kerültem én kapcsolatba a heavy metal-lal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése