2010. május 28., péntek

Lost

Egyszer minden jónak vége szakad. Sajnos. Nem történt ez máshogy a LOST esetében sem. Hétfőn véget ért számomra egy nagysikerű sorozat története. Külföldön levetítették az utolsó részt is, én pedig jól megnéztem.
Reggel már úgy keltem fel, hogy tudtam mi lesz az esti program. Egész nap arra készültem, hogy otthon, csöndben nyugalomban megnézem Jack, Kate, Sawyer, és Hugo nagy kalandjának a végét. Délután hazafele jövet betáraztam az alapvető ellátmányból, chips, kóla, kukorica. Ahogy elcsendesült a család nyolc órakor neki láttam az utolsó két LOST résznek.

Nem akarok elmondani semmit, de a lezárás olyan jól sikeredett, hogy az elmondhatatlan. És ezt most szó szerint kell érteni. Nem lehet elmondani mi történt, ezt végig kell nézni, és érezni kell. Aki végigkísérte idáig a sorozatot, nem fog csalódni. Aki a magyar adást követi, azt pedig biztosíthatom róla, hogy mindenre választ fog kapni, ami felmerült a sorozat alatt. ( Na jó majdnem mindenre: az első évados jegesmedvéről semmit nem tudunk meg, de hát kit is érdekel az. )

Végül, este 8 körül kicsit fájó szívvel ugyan, de boldogan álltam fel a monitor előtt. Egy több mint hat éves kalandnak lett vége. De mint említettem. Egyszer minden jónak vége szakad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése