2010. május 28., péntek

Jó éjszakát

Sziasztok!

Ez a nap is eltelt. Főiskolás révén, ma már aktívan tanultam a vizsgaidőszakra, ami tőlem igencsak nem megszokott dolog. Makroökonómia lesz az első vizsgám, amiről azt kell tudni, hogy nem lehet rá annyit tanulni, hogy az ember biztosra mehessen, hogy nem bukik meg. Egy ismerősömmel kemény két órát tököltünk azon, hogy egy összkeresleti fv-t ( higgyjétek el, nem akarjátok tudni mi az) hogyan kell felírni, majd végül rájöttünk, hogy nem mi írtuk fel rosszul, hanem a példamegoldás, amit zseniális tanárnőnk töltött fel, volt igencsak elrontva.

Rögtön ezután elolvastam egy kedves, szerintem mondhatom, hogy barátom, bár ő nem ismer engem csak fórumon keresztül, nevezetesen Gyu blog-ját, és meghallgatattam a vele készült interjút. Gyu a Gamestar szerkesztőségének egyik tagja, igen nagy hírnévvel és tisztelettel rendelkezve a lelkes gamerek között.

Gyu a szerkesztőségi munkák mellett zenél is, és tavaly karácsonykor készült albuma nem rég lépte át a 10 000 fős látogatottságot. Én is belehallgattam a Time Machine című albumba, és azt kell hogy mondjam, nagyon jóra sikeredett, ajánlom nektek is.

Gyu blogjáért erre szíveskedjetek: http://gyulovesaor.blogspot.com/

Nos, ma már nem jövök vissza, úgyhogy találkozunk holnap.

Jó éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése